dimarts, de febrer 15, 2005

Arribant de Mèxic


Acabo d'arribar de la ciutat de Mèxic, on he passat 4 dies, per feines i descans. He sobreviscut a hores i hores d'autobús (de fet, viatjar amb autobús em relaxa), 4 viatges en taxi, una comida corrida de $30 pesos (2 EUR), uns tacos d'una barbacoa de xai, boníssima, made in Tulancingo, Hidalgo, i a uns tacos de chicharrón. Sembla que la meva aclimatació intestinal és completa (toquem ferro!). També he sobreviscut a una presentació empresarial vestit i encorbatat comme il faut...

Excel·lent sopar amb uns amics dissabte a la nit (hola!). I dormir, dormir com no dormia feia temps.

Per cert, amb una mica de retard em vaig comprar La sombra del viento, del Ruiz Zafón. La bona notícia és que només em va costar $200 (uns 12 EUR, enfront dels 18 EUR que els ha costat a la majoria dels lectors de Cartes). La mala notícia és que me'l vaig deixar a l'autobús. Oblit freudià?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Llàstima. És un llibre, per a mi, de molt recomanable lectura. No puc per més, doncs, que aconsellar-te te'l tornis a comprar; i desitjar-te, que aquest cop no el perdis.

Geococcyx ha dit...

Anirem fent guardiola!
;-)