dissabte, d’octubre 22, 2005

Que no farem llarg?



Agraeixo les onades de solidaritat (Pere, RMF) que he recollit a ran de la instal·lació de l'Hispasat, que em permet veure la TV3 (fins que l'he vista no me n'he adonat de les ganes que tenia de veure-la) i l'Euskal Telebista (despusanit hi passaven un concurs de gossos d'atura amb un interés només comparable al dels que passen a la TV3). Conyes a part, l'ETB és força interessant fins i tot per a un no-basc (i el canal internacional és gairebé del tot en espanyol).

Si encara provo de practicar el sempre a punt dels escoltes de la meva adolescència (confessió, aquesta, poc habitual en l'alba del segle XXI...), podem dir que l'austeritat, la segona divisa que ens guiava, la tinc una mica abandonada. Ja són quatre els comandaments a distància que hem de manejar a casa nostra. D'esquerra a dreta: TV, DVD-VHS, Hispasat i Sky. Que no farem llarg?, diria Lo ruc de Formentor...

La vida del Hispasat-vident és molt entretinguda. Avui de matí he contemplat no sé quina televisió de no sé quin país islàmic, on entrevistaven aquest individu un pèl inquietant, amb una remota semblança amb ja sabeu qui:



Els meus nuls coneixements d'àrab encara m'han permès entendre tres paraules: mujahidin, sunni, islam. Mmmm...

6 comentaris:

Laura ha dit...

hola... jo també estic a Mèxic per un temps.. on estàs?

Anònim ha dit...

no sé si saps que hi ha comandaments universals, que si tens aparells de marques conegudes funcionen bé.

I sembla que si mires molt la tele acabaràs (si no has acabat ja) veient fantasmes.

Geococcyx ha dit...

RMF: gràcies per la informació, però em malfio de la universalitat d'aquests comandaments, sobretot perquè els 4 aparells són de marques ben diferents, i dos d'ells ben especials...

Laura: em sembla que he vist el blog d'una Laura que és a Mèxic, però no l'he sabut tornar a trobar.
El meu blog és anònim, i la ubicació d'un servidor també. Això cadascú ho fa com vol...

Quico Ventalló ha dit...

Ara m'has fet venir ganes de comprarme una parabòlica, senyor "anònim" :)

Laura ha dit...

hola senyor anónim... estic aqui

http://laureeta.blogspot.com

Geococcyx ha dit...

Tristany: espero que trobis un instal·lador una mica més competent.

Laureeta: efectivament és el bloc que havia vist fa unes setmanes. Respira esperit Erasmus pels quatre cantons. i que duri! Kuventut, divino tesoro...