dimarts, de juny 28, 2005

Les solteres no van al ginecòleg


L'altre dia explicava que les rentadores no renten. Seguint la mateixa lògica, les solteres no van al ginecòleg.

És a dir, segons la convenció tradicional d'aquesta noble ciutat (i de moltes altres de la República), la dona no té aparell genital fins que es casa. Cosa que es contradiu amb els evidents casos d'embarassos prematrimonials.

Recordo que arribant aquí la meva dona demanava que li recomanessin ginecòleg. Ho va preguntar a una secretària soltera, que va enrojolir i va dir que ella no en sabia res, d'això. Una dona casada de 30 anys a qui ho va preguntar li digué: jo, quan em vaig casar, la meva germana, que ja estava casada, em va recomanar tal doctor.

No fos cosa...

2 comentaris:

Trena ha dit...

Uau O_o

I les separades hi van al ginecòleg, o és una cosa que només es pot fer si estàs acompanyada d'un home? :P

Per cert, m'ha agradat molt el teu alter ego... el cap de Formentor és un dels meus llocs predilectes, com el cap de Favàritx de Menorca o el Port de la Selva al Prinicpat ;-)

Geococcyx ha dit...

Eep, no he vist aquest comentari fins avui! Suposo que sí, que hi va. A part, molts done spassen d'aquestes convencions. Loruc, el pobre, hiverna la major part de l'any...