dijous, de juliol 01, 2004

El gripau i la pedrada

Ja us he parlat d'un enginyer que de jove va treballar a la CFE. Li direm l'enginyer Morales.

Em peto de riure amb les seves frases, dites mexicanes de tota la vida. O potser són collita de l'enginyer Morales?

* Si el vull convidar a esmorzar però l'enginyer troba que li toca a ell:
- ¡Dónde se ha visto que los patos disparen a las escopetas!

* T'està explicant el seu "know-how" de l'enginyeria, i per dir-te que cal actuar diferent a cada cas:
- Depende del sapo, la pedrada
Com si veure un gripau i fotre-li una pedrada fos la cosa més natural del món..., i ens poguéssim permetre matisos sobre la pedrada més convenient. Em peto de riure però, certament, l'enginyer Morales s'escapa de la correcció política... Quina solució suggeriria "The Official Politically Correct Dictionary and Handbook"? Un llibre espatarrant que vaig llegir als anys 90.

* Una altra:
- Mal empieza la semana si el lunes te ahorcan
Imatge contundent...

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Acabo de descobrir el teu blog. Que interessant rebre noticies de tant lluny d'una manera tant proxima! Si et sembla continuaré observant-he.

eva - http://www.infoaragon.net/servicios/blogs/eva/index.php

Anònim ha dit...

Acabo de descobrir el teu blog. Que interessant rebre noticies de tant lluny d'una manera tant proxima! Si et sembla continuaré observant-he.
eva - http://www.infoaragon.net/servicios/blogs/eva/

Geococcyx ha dit...

Naturalment, Eva, encantat que em llegeixis i que t'interessi el blog.

Salutacions.

Anònim ha dit...

Ara no recordo el teu nom!
Bé, et dire "doctor" que suposo que no se't farà extrany.
No recordo com he anat a parar a la teva pàgina, però m'hi he quedat enganxada. Molt interessant tot el que expliques.
I això que segons el gripau, la pedrada....no te desperdici :)

cuida't!

S.

Otger ha dit...

Òndia, doctor!!

Acabo de trobar el teu blog de pura xamba i me'l poso directament als favorits! Té ganxo, tu, cosa difícil de trobar entre el marasme de blogs dedicats a explicar que malament que estic perquè ja fa dos setmanes que no em truca la Maria Eugènia i que bé que estic ara perquè sona el telèfon i veig que és ella i que malament que torno estar perquè era per dir-me que se'n va amb un altre...!

Boníssimes les sortides de l'enginyer Morales! Si no l'has fet encara, n'hauries de fer un recull i pujar-lo al blog! La millor, amb diferència: "Mal empieza la semana si el lunes te ahorcan"!!

Sort a Mèxic!

Josep

Geococcyx ha dit...

Gràcies xaval, i a gaudir del bloc.

L'enginyer Morales, com que li hagi baixat la inspiració últimament...