dissabte, de setembre 17, 2005

Realitat i ficció


Al meu poble, un retolista dislèxic va escriure "Perruqueria unixes" en un rètol que fa molts anys que aplega pols en un carrer secundari. D'ençà que vaig arribar a Mèxic cerco una "peluqueria unixes", per fer la bessonada i agermanar els pobles dels dos hemisferis.

Encara no ho he aconseguit. De fet, d'una perruqueria en diuen estética. Però avui m'he hagut d'aturar a fer una foto en un poblet de la carretera, perquè la realitat retolística superava qualsevol ficció:


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquesta imatge és molt còmica!!! He vist nombroses "extéticas" com aquesta a Mèxic, però mai no havia vist una "extética unicex" i "rosio". M'agradaria posar la imatge al meu blog, per a compartir-la (amb un link al teu blog si això és necessari) amb els meus amics. Què hi dius?

Geococcyx ha dit...

jose: aquesta foto en concret no tinc problema en que la pengis al teu blog. Penso que un enllaç aquest post no estaria malament....

Salutacions