divendres, de desembre 09, 2005

Lennon? Connais pas


Ho sento però després d'una recerca per internet he comprovat que quan els Beatles es van separar jo tenia 9 anys i no els coneixia. Anys més tard vaig sentir les seves cançons i em van agradar, però no són la música de la meva vida. Mai no he sabut qui va compondre cada cançó, ni he tingut clar del tot si Imagine era dels Beatles o de Lennon quan ja s'havien separat.

John Lennon no va ser mai cap heroi per a mi, només un paio antipàtic amb ulleres estil John Lennon, a qui em costava de relacionar amb la cançó Imagine. L'onada d'amor i pau seixantera i setantera, que no puc negar que em va remullar amb uns anys de retard, no l'he sentida mai lligada a John Lennon (visca Janis Joplin). I quan el van assassinar, pobre home, no me'n recordo d'on era jo ni què feia. Només recordo que els baby-boomers instal·lats a la premsa i a la TV ens convidaven als seus germans petits a compartir la seva consternació, i la seva nostàlgia per un temps que jo no havia viscut com ells. Descansi en pau.