dilluns, d’octubre 31, 2005

FF


Em vaig comprar la revista Newsweek, per un article anunciat a la portada (Stress & Your Heart). Encara no he llegit l'article (estic masa estressat per posar-m'hi ;-), però hi havia un article sobre Franz Ferdinand. És un grup musical de Glasgow (escocès, per tant, i no austro-hongarès) que ha pegat fort amb el seu primer disc (any 2004), i ja va pel segon (You Could Have It So Much Better), octubre 2005.

Total, que dissabte em vaig comprar el seu segon disc (el primer no hi era), i déu n'hi do. Un so diguem-ne setanter, amb reminiscències diverses (per exemple Led Zeppelin), fins i tot seixanteres (The Beatles). Són més canyers que aquests últims, per això. A l'endemà de descobrir-los veig que en parlen a la sèrie Gilmore Girls, que no sé si la passen a Catalunya.

El disc més nou que tenia al meu prestatge era de 2003. I ja no us dic res del penúltim. Vull dir que ja tocava una mica d'actualització... Per cert, m'ha arribat el portàtil Toshiba nou, i ja podré tornar a escriure cartes de Mèxic des de casa, com aquesta.