dijous, de novembre 11, 2004

Marcel Marceau

Fa uns dies vaig anar a una actuació de Marcel Marceu (sí, encara és viu!), a $450 l'entrada a platea.

Observacions:

- Em va tocar un caparrot al davant, i vaig passar bona part de la representació fent slalom gegant amb el coll.

- Entre setmana tinc massa son a la nit, i no em convé anar a un espectacle, especialment si és a $450 l'entrada (30€). No és el mateix que tenir son en una sessió de la Filmoteca a 2-3 € l'entrada.

- Un espectacle de mim de gairebé 2 hores és massa per a mi, fins i tot si és de Marcel Marceau (o precisament perquè és d'ell?)

- Aquest teatre està mig gafat, perquè cada vegada que hi vinc me'n passa una...

- Una pregunta: per què gairebé només els blancs van al teatre en aquest poble? Amb un densitòmetre òptic es podria fer força sociologia en aquest país...