dilluns, d’abril 17, 2006

A ca l'Osborne

.


A ca l'Osborne no es pon el sol...
.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

ja sé que mal de muchos consuelo de tontos...però mira...

Per allà està carregat d'alguna simbologia?

Laura ha dit...

eii sobre el chile.. si que m'en vaig endur! i bastant.... i bé, a casa SEMPRE cuino jo. ;)

Un petonàs GEO

Geococcyx ha dit...

Laura: però el poble (i Saravá a l'altre post) encara et reclama. Per què no has tastat res amb chile d'ençà que vas tornar de Mèxic?, més quan te'n vas endur bastants cap a casa. Desinterès? Oblit? Una promesa? Ràbia? Va Laura, esperem el teu veredicte ;)

Geococcyx ha dit...

Anònim comentarista: no sé si té el toro publicitari té cap simbologia especial. Sembla que aquí li han de posar la marca que anuncien, peque potser no la identifiquen clarament només amb el bou. Simbologia nacional? No ho crec...

Laura ha dit...

jejej no sé... al principi feia gràcia pero llavors el vaig endreçar i alla va quedar. Perque total, menjar-ne jo sola no em fa gràcia. És més, tinc un pot de salsa valentina a la nevera que no toco mai...

Un petonàs

Geococcyx ha dit...

Gràcies, Laura. Realment, el chile a Mèxic el menjo de manera difusa, normalment sense demanar-lo. Molts plats "no picants" també en tenen. Potser per això m'acostumo a menjar-ne en plats que no preparo jo, als restaurants. Normalment no posa salsa de chile al menjar.