divendres, de gener 13, 2006

Pandora a Mèxic


Aprofitant un enviament d'actes de naixement, que aquí es necessiten per a un fotimer de tràmits, i amb la col·laboració de mon pare, la meva fillola i el meu cunyat (moltes gracies!), m'han enviat la segona novel·la d'Albert Sánchez Piñol, que l'agost passat encara no s'havia publicat. Com veieu a la foto, el llibre ha despertat la curiositat dels tres siurells migrants que varen canviar de continent l'estiu passat...



Tornant de correus, ens hem fotut un notable entrepà de truita, xoriço i avocat, envoltats de camperols amb barret que feien cua per reclamar els diners que fa 40-60 anys els governs mexicans els van escatimar. Un dia en parlaré: és el tema braceros. La cua de camperols feia 50 m, i quan marxàvem n'han baixat d'un autobús una cinquantena més. Serà veritat que neixen amb el barret posat?

4 comentaris:

Laura ha dit...

jajaj si.. jo crec que hi nèixen amb el barret posat. Un dia ens vam parar a dinar a una fonda de poble i la curiositat era veure com un home es menjava la sopar amb el barret posat (intentant fer miracles per no fotre'l dins del plat).. :) Petons!

Geococcyx ha dit...

La cultura del barret blanc i la pickup donaria per un estudi (que potser ja s'ha fet. Sense aportar-ne cap prova, jo dic que barret+pickup+stereo+norteñas = cultura charra contemporània xD

Quico Ventalló ha dit...

Son com en patufet sota la col??? :)

Geococcyx ha dit...

abans d'entrar a la panxa del bou....
;)