dimecres, de febrer 22, 2006

Connexions futboleres


Un partit com el del Chelsea-Barça bé mereixia dinar avui (dimecres) a casa, per veure mentrestant el partit (a les 13:45, hora del centre de Mèxic) al canal ESPN1 de l'Sky. No em puc acostumar a veure el Barça disfressat del Vila-real, però què hi farem. El Barça i el futbol em provoquen un entusiasme tan descriptible, que l'únic futbol que puc sofrir és quan juga el Barça i guanya. Si no, ja no m'interessa. Hi podríem afegir quatre partits mítics de la Copa del Món i de la Copa d'Europa.

Mentre fèiem el dinar (mongetes tendres amb patates bullides, nopalitos i truita de ceba i pebrot), els submarins grocs i els jugadors del Chelsea corrien pel camp. De fet, hem vist començar el partit a les 14:15, a punt de veure l'expulsió de Del Horno, l'autogol del Barça i la remuntada. Tanmateix, no m'he emocionat gaire (seria el color groc de les samarretes?).

Els darrers deu minuts he posat el Puyal a Catalunya Ràdio per internet, amb sortida de l'ordinador cap al DVD, i del DVD cap als altaveus. Avui la locució del Puyal arribava amb 10 o 12 segons de retard. L'últim cop que ho vaig fer, el Puyal cantava els gols tres segons abans que l'Sky, cosa que m'agradava més. El davanter entrada a l'àrea i ja senties gol-gol-gol-gol-gol....




5 comentaris:

Laura ha dit...

mira'l que apanyat eh! ens aquests moments és quan t'en adones que trobes a faltar la terra mare... jo ja no tinc clar que m'hi segueixin volguent a Mèxic, desde el moment que m'han dit que han de fer coses abans de venir cap aqui i que potser no arriben fins al gener del 2007, així que segurament el retorn s'aplaçarà una miqueta.. de tota manera, m'hauràs de fer un crokis per venir a veure't

Petons

mai9 ha dit...

veig k fas això tipic de posar cartellets per aprendre alemany!

ah, i a mi m'encanta l'uniforme groc!

Geococcyx ha dit...

Laura:
Realment, veig que tohom s'ha emocionat amb el partit menys jo, però què hi farem. De tota manera, suposo que per fer el muntage que vaig fer n'has de tenir ganes.., tens raó.

Llàstima que se't compliqui la cosa mexicana, però quan necessitis el croquis el tndràs.

mai9: sí els cartellets els vaig posarla segona setmana, però ara necessitaria posar-ne més, aquests ja els tinc assimilats. Luniforme groc no m'agrada gaire....

Laura ha dit...

;) ep! si, però bé.. si més no hi tornaré de vacances, però m'hauré de plantejar ben bé quan.. de moment m'en vaig a london el mes que vé ( aprofitarem les rutes ryaneres).. i Mèxic, més endavant.. ja veurem, perquè la feina també implica bastant en el meu retorn.

Per cert, m'ha agradat molt lo dels cartellets, no hi havia pensat! i és bo per aprendre idiomes tens raó! Jo també ho faré (entre la coca i això semblarà que et segueixo)

Petons!

Lau

Dario ha dit...

Ei, potser esta una mica fora de lloc la pregunta, pero navegant per internet he acabat al teu blog i hem preguntava com veus el ESPN al portatil.
Si m'ho poguesis explicar t'ho agrairïa.