dissabte, d’abril 02, 2005

ADSL cara?


Quinspreus esmenta un estudi de La Gaceta de los Negocios, on s'indica que l'ADSL espanyola és gairebé la més cara del món. Costa de mitjana 4,05 eurocents al mes per kbps de tarifa plana. Només a la República Txeca l'ADSL seria més cara. Al Japó paguen 0,02 eurocents/kbps

Mmmm... Jo pago $349/mes (24,2€/mes) per 256 kbps (15% d'IVA no inclòs). És a dir: 9,45 eurocents/kbps, més del doble que la majoria de lectors d'aquest bloc.

Ja hem batut el rècord! Visca Telmex!

5 comentaris:

Geococcyx ha dit...

$349/mes són 349 pesos mexicans al mes. Aquí posen el símbol del peso ($) davant de la quantitat, com fan els americans amb els dòlars ($) o els anglesos amb les lliures.

1 EUR és aprox. 14,6 pesos mexicans

De tota manera, tenir 256 kbps de tarifa plana a $349 (24 EUR) és millor que tenir 1 Mbps a 40 EUR si aquest Mbps no el necessites (i a més d efet no te'l subministren).

Telmex ja no és pública: es va privatitzar fa uns anys.

Anònim ha dit...

No t'el subministren¿?¿? hahaha que fort!

Però al menys el pagues... u_u

ha dit...

En aquest casos materials em consola molt saber que sempre n'hi ha de pitjors...

Geococcyx ha dit...

jun i saravá:

Amb això que no et donin els kbps que contractes no em referia a Mèxic. Un amic meu de Mallorca té contractats 512 kbps i la velocitat era ahir de 140 kbps. Què us sembla?

Geococcyx ha dit...

Exactament mesmarge, ves a saber si a mi em serveixen els 256 kbps que prediquen...