divendres, de desembre 03, 2004

Cap a Guadalajara!

Avui foto el camp de la feina a la una, i me'n vaig a la fira de Guadalajara (FIL). A veure si els fills de l'exili català i mexicans en general m'han deixat algun llibre en català per comprar. Llàstima, em vaig perdre el recital de la Maria del Mar Bonet de diumenge, i el del Lluís Llach de dimecres. Tinc el programa d'actes però ara mateix no sé ni què fan el cap de setmana.

Parlant de llibres, ara en llegeixo un de Rondaies mallorquines, que vaig dur aquest estiu, de les recollides per Jordi des Racó, que no era més que Mossèn Antoni Maria Alcover. Una delícia, amb un humor mallorquí molt fi, per no esmentar els riquíssims lèxic, sintaxi i morfologia del llenguatge.

Dilluns us en faig 5 cèntims, de la FIL. Bon weekend, que diuen els francesos.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Esper els cinc cèntims des de Mallorca