dilluns, de març 17, 2008

Ramat 1.1

M'he instal·lat el Flock 1.1 (descàrrega), per veure què m'oferia aquest navegador "social", que integra moltes facetes de la web 2.0. El resultat ha estat bastant decebedor i alhora ha servit per comprovar que no sóc gaire social ni 2.0. Si no tens Facebook, ni Twitter, ni Flickr ni un compte a Youtube, no pots treure cap profit de les eines d'Amistats. El problema és que trobo que no tinc temps ni ganes per a cap d'aquestes eines web. Aquí l'aspecte del navegador.



He provat l'eina de publicació de blogs, i, efectivament, he pogut redactar un apunt de prova en un editor emergent del Flock, desar-lo com a esborrany al meu disc dur, i publicar-lo més tard. Està bé, però com dirien per aquí, ¿dónde está el chiste? Pel que fa als Canals preferits, he estat una bona estona a entendre com n'hi podia afegir un, i quan ho he aconseguit no he estat capaç de posar el nou canal al primer lloc de la subfinestra. Després he vist que sembla que es posen les notícies més recents primer, que no està malament.

En resum, no em veig precisament com un usuari compulsiu del Flock, que vol dir ramat, esbart o estol, per si a algú se li escapava. Però entenc que twittaires i facebookaires segurament hi xalaran.

Traducció automàtica d'aquest text: en es fr