diumenge, de maig 27, 2007

No tinc paraules (o practiqueu el vostre japonès)

11 comentaris:

Laura ha dit...

eiii geoo com va ?

com em vas dir un cop, soc una nomada del cyberespaiii i aixo ho demostra :D

petons

mai9 ha dit...

eeehhhh, jo també vull més bloc!!!

(després d'un mes sense escriure és curiós que la laura i jo vinguem el mateix dia)

Geococcyx ha dit...

Públic que em reclama: sense voler-ho, els dos darrers títols d'apunt podrien ser premonitoris d'alguna cosa:
Ahí te dejo en San Antonio
No tinc paraules...

Tinc molta feina, i respecte al blog necessitava descansar. Aviam què passarà. Gracies!

lola ha dit...

Formo part del públic entusiasta que et reclama. Però fas bé de descansar si en tens ganes.
Apa, fins aviat.

Lola

Geococcyx ha dit...

Gràcies Lola!
Volto per'quí...

Anònim ha dit...

geococcyx, potser ja hauries d'anar pensant en tornar, pel bé del públic que t'espera. En fi, que t'enyorem,

Salut!

Geococcyx ha dit...

Gràcies, maco. Estic en fase regenerativa. Hem sembla que el 99% dels lectors ja us heu comunicat al respecte ;-)
Salut!

Geococcyx ha dit...

"Hem sembla". Mare de Déu, Senyor! I això que fa mesos que no llegeixo la Mireia...

Anònim ha dit...

De tant en tant torno per mirar si has reprès el blog. Espero que les teves generoses i entretingudes descripcions de la vida mexicana continuïn...
Eule

trena ha dit...

Jo també en vull més!!!

On t'has ficat?

Geococcyx ha dit...

Moltes gràcies per l'interès! Estic en fase d'introspecció. Ja us diré alguna cosa. Salut!