dissabte, d’octubre 02, 2004

Avorriment terminal

Ahir em van dur a veure la pel·lícula The Terminal de l'Steven Spielberg, amb el Tom Hanks. Més o menys el que em temia. Un cop fet el plantejament (el Victor Navorski queda confinat a la sala de trànsits internacionals de l'aeroport JFK), ja no hi ha gaire més a explicar. Es nota l'esforç inútil de guionistes per crear trames i gags que donin la sensació d'una història. El Hanks ho fa molt bé i la Catherine Zeta-Jones està esplèndida, però -tret d'alguns detalls- tot plegat és d'una buidor i d'un avorriment impressionants :-(

Em temo que explicar la veritable història de l'iranià Merhan Karimi Nasseri a l'aeroport de París hauria estat massa dur. O no?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo dic que coincidesc 100% amb el teu comentari. Salvaria el mateix: plantejament i interpretacions, però ... quin avorriment a mesura que avança la pel·lícula.

Geococcyx ha dit...

OKIS, que diu la meva neboda pel xat.

A més, l'Spielberg va dir que havia volgut fer un homenatge als immigrants. Curiosament, el Victor Navorski no és un immigrant sinó un turista que es podia permetre el luxe d'anar a Nova York a buscar l'autògraf d'un músic de jazz...