dimecres, d’agost 11, 2004

Trobar capses de CD

M'he portat 50 CD de música que tenia guardats a Catalunya. Els vaig portar sense capsa, apilats en dues "bobines" de 25 CD, que em van regalar buides uns amics (no en venen, de bobines buides: vaig fer un petit marató per comprovar que simplement no en venen, i un altre per trobar-ne dues). Vaig portar les caràtules a part, apilades en el mateix ordre.

La idea era comprar a Mèxic 50 capses buides de CD, i reconstruir la meva "discoteca". No m'hauria pensat mai la feina que tindria per trobar 50 capses de CD de les gruixudes, aquí a Mèxic. Em refereixo a la capsa de metacrilat que ve amb un CD de música dels que venen a les botigues. D'ençà que s'ha popularitzat la gravació de CD, tothom guarda els CD en capses de les més primes o, directament, en sobres. A les botigues no saben ni de què els parles: en diuen estuches para "ci-di", però un estuche també pot ser un porta-CD amb cremallera.... Una "caja" pot ser una capsa per guardar 25 CD o una prestatgeria de CD, etc. Normalment només tenen capses de les primes. Em figuro que a Catalunya deu passar una cosa semblant.

Bé, després d'un altre marató he arreplegat 37 capses, entre 3 botigues. A poc a poc podré tenir els meus CD organitzats i accessibles!