dilluns, de gener 08, 2007

Massapà, compassió i un rumor

L'amiga C. ha tornat de les seves vacances a Espanya amb massapà de Consuegra i molta compassió pel Zapatito. I amb un rumor que no m'havia arribat: "Fidel Castro és a Madrid". El Dr. García Sabrido no hauria anat a Cuba per tractar Castro, l'hauria anat a buscar, a portar-lo cap a Madrid. Com que els diaris no comenten els rumors (diu que els investiguen), i jo no segueixo la rumorologia del web, doncs no m'havia arribat. Ja n'han fet un acudit, però us l'estalvio...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

em sembla que t'interessarà:
http://news.bbc.co.uk/hi/spanish/science/newsid_6246000/6246189.stm

Geococcyx ha dit...

No m'estranya que el xili pugui matar cèl·lules cancerígenes, tot i que a mi sembla que em mata les cèl·lules sanes i tot ;D

Per això el menjo amb molta moderació...

bandala ha dit...

Anda! Cuenta el acudit! Si ya tuvimos que aguantar aquello del "menjas y et vas" (comes y te vas, si lo escribí bien), lo demás parece hasta simpático.

Geococcyx ha dit...

Bandala, és dolent, l'acudit. Però aquí el tens:

- Diu que el Castro és en un hospital de Madrid.
- I per què? (emprenyat) Què hi fa en un hospital espanyol???
- És que és espanyol!!!

(i és que son pare era gallec)...

bandala ha dit...

ooops...

qué bárbaros jajajaaaaa!

gracies i saluts!